BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

понедељак, 12. мај 2008.

jos neki sesirici...


i tako posto sam na jednom sajtu videla lepih sesirica...i mojoj ceri se svideli,kao sad cu ja to casom...samo da kupim konca ,mislim ja to je lako.
Obilazim oko domacih i stranih blogova,citam,becim se,cudim se kao to kako ovo...naletim i na neki kineski-japansi blog,a tamo sve ???? ????? pa ti klikni ako smes.
Petljala sam ja to tako sigurno 10 dana ali sam uspela!!!
Pa dobro neznam bas dali sam skroz uspela ali sam prilicno zadovoljna,a cera je presrecna...madaaaa,nijedan od ovih sa slike nije joj odgovarao,a merila sam na njoj...a opet su ispali mali,ali neka naci ce i oni vec svoje vlasnice!!!
Sad me i sin grdi kako sam napravila ova tri i sestri taj jedan,a njeeemu????Pocela bih jos danas ali babe iz komsiluka samo setaju i masu prstom,ne-ne...crveno slovo.A bar sam malo slika ubacila na blog.

0 коментара: