BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

субота, 4. април 2009.

heklani stolnjak

6 коментара:

Nena3110 је рекао...

Divan je a tako jednostavan, prosto kraljevski.
Drago mi je sto si prihvatila award.Hvala Ti.

Zana је рекао...

Pošto si u poslednjim postovima ko pokvareni tv (znaš ono ima slike, nema tona) preostaje mi samo da pohvalim radove, a posebno šeširić i one heklane korpice, super su. Pozdrav!

Buba је рекао...

hvala za pohvale,pa nekad stvarno ni ne znam sta bih pisala,a slike ipak postavimm :)

celiabe је рекао...

lindos sus trabajos ,especialmente los de crochet
Saludos
Celia de Uruguay

Buba је рекао...

:) vrlooo zanimljivo
pa otprilike znam sta je napisala,samo ne znam da prikladno odgovorim :) ali na srpskom eto -hvala

Анониман је рекао...

Buba, pogledala sam tvoje radove i baš mi se dopadaju. I ja sam zavisnik od heklanja, pogotovo torbica i šeširića i pre neki dan otvorila sam blog sličan tvom. Nadam se da ćemo razmenjivati ideje :)