BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

среда, 6. јун 2012.

Hladni porcelan


Dobar dan od mene,ipak posle duuuuuzeg vremena odlucila sam da se vratim na svoj blog,vidim da ima poseta iako nisam dugo pisala. Pa pocinjem ovim postom o hladnom porcelanu.U medjuvremenu sam svasta nesto isprobavala,pravila i radila,posao jos uvek nemam,ali kreativnosti imam na pretek. Da ne duzim vise,pretrazivajuci net u dokonim danima,naisla sam sasvim slucajno na you tube,na jedan video -jedna indijka je pravila prelepe ruze i cvece od hladnog porcelana. Misleci da je to onaj stari recept od Radice,odlucim da odgledam jer mi je bilo cudno kako ona to uspeva da napravi. Saljem vam link pa ko zeli moze da pogleda:

http://www.youtube.com/watch?v=w0cHT2QsQsI

Jednom recju toliko sam se odusevila dobijenom masom,da sam mesecima bila opsednuta hladnim porcelanom,steta je jedino sto nisam sve slikala sto sam napravila,ali evo nekoliko slicica ...

















I jos da vam bacim par linkova ako se neko zainteresuje da isproba :

picasa

blog



1 коментара:

Drangulije је рекао...

Pa dobro nam dosla nazad :)
Drago mi je što radiš, i to kako vidim na vrlo zanimljivim stvarčicama...

Ovo što si ti pokazala da si uradila je jako dobro. Svaka ti čast.
Mislim, ovo ti kaze neko ko je pokušao da radi sa CP :) i to nekoliko puta, ali sam na kraju odustala. Uglavnom mi je sve pucalo dok se sušilo ili se lomilo...
Naravno, menjala sam i recepte.

Jedino što mi nije jasno, jesi li ti radila sve ovo prikazano prema ovom receptu, čiji si link i ostavila? Nisi imala nikakve probleme dok se sušilo? Koliko je čvrsto? :) (svašta ja pitam... hihihi)
I da, nije mi jasno šta im je to Tempra paint (da nije mozda tempera? :D s tim što mi je čudno da je u prahu)...

Ti si bojila na kraju urađene predmete ili si dodavala boju u "testo" dok si ga mesila?

Inače, nadam se da si ono što si pomenula da nisi uslikala, prodala :)